Nagyon berágtak a stúdió egy lépése miatt.

Az AMC moziláncnak több, mint 1000 filmszínháza van világszerte, most pedig a streaming premierek felé tendáló Universalba álltak bele. Ők az a stúdió, akik a járvány miatt azonnal VOD platformokra küldték a Trollok a világ körült és azóta is büszkén kommunikálják a számokat, amik 3 hét alatt 100 millió dollár fölött tartanak (ebbe mondjuk a merch cuccok és a zenék is beletartoznak), ami elég nyereségesnek számít.

Jeff Shell, a stúdió vezetője pedig egy olyat talált nyilatkozni, hogy mikor újranyitnak a mozik, nagyon izgatottak azért hogy mindkét helyen egyszerre debütálhassanak a filmjeik, fel akarják forgatni a forgalmazást és az ipart. A mozis és a házimozis megjelenés így is már nagyjából 3 hónapra csökkent (korábban fél év volt, de a mozi aranykorában ennél még jóval több), de most azt tervezik, hogy a kettő egyszerre jelenhessen meg. Ez persze hatalmas visszaesés lenne a moziknak, ki tudja mekkora arányban maradnának inkább otthon filmeket nézni. Sajnos nagyon erre tendál a piac, amire persze rátesz egy lapáttal a vírushelyzet is. Az AMC tehát merész lépésre szánta el magát, ugyanis ebben a formában gyakorlatilag nem érné meg bemutatni a filmeket.

Persze ezek a lépések már más stúdióknál is elkezdődtek de nem ilyen súlyos szavakkal kísérve, hanem csak finoman tapogatózva. A Warnernél csak utalgattak a dologra, és egyelőre a Scooby! került át VOD premierre a mozis bemutató helyett, a Disney viszont a saját platformjára hoz tartalmat az Artemis Fowl formájában.

Ti mit gondoltok a kialakult szituációról?

 

További cikkek, hírek:

Comments powered by CComment